tisdag 25 november 2008

Sa medans kravallerna fortsatter i Bangkok med bomber och nedstangning av flygplats sa bubblar min mage med en spannande kansla.

Kanslan ar magsjuka.

Kanslan av att inte kunna behalla natt far en forvisso att kanna sig smal. Men skulle rekommendera annat satt om man vill tappa vikt. Sa medans alla drar till stranden tanker jag att jag gar till sangs och vantar pa nasta vag.
JAG ALSKAR THAILAND! Eeehhhee... hmmm.

Och by the way... fraga:

Skulle du helst stota pa en lejonhona i vildmarken eller en grizzlybjorn i skogen?

1 kommentar:

din sa...

Lejonhona. Lätt. hon lär ju vara snyggare än en grizzly, dessutom har jag fått för mig att lejon har göttigare päls, eller? jag menar, oavsett så kommer man ju rivas och bitas i småbitar, hellre då med lite mjukpäls än grizzlyskabb med parasiter i tänker jag